Text Size

Where

Καντωνίδου Μαρία

Επίκουρη Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Ηράκλειο Αττικής 141 21, Αθήνα

Τηλ: +30 210 2896-704
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://users.aspete.gr/kantonidou

Σπουδές

  • Πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Certificate of Teaching ESP to Speakers of Other Languages, Univ. of Surrey, UK
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα «Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας και της Αξιολόγησης», Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα ΦΠΨ, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ερευνητικό 'Εργο

  • Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας και της Αξιολόγησης, Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας, Ανάπτυξη Αναλυτικών Προγραμμάτων
  • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μοντέλα Εκπαίδευσης (παράλληλο, προσθετικό, κλπ)
  • Γλώσσα, Κουλτούρα και Επικοινωνία, Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, ESP/EAP

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
  • Αγγλική ως Γλώσσας Ειδικής Χρήσης
  • Γλώσσα και Κουλτούρα
  • Μέθοδοι Διδασκαλίας, Π.Α.Δ./Μικροδιδασκαλία

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. M. M. Kantonidou, “Engineering Education and Engineering Practice: A Student Teacher Perspective”, Electronics and Electrical Engineering Journal 6(102), 167-170 (2010)
  2. M. M. Kantonidou, “English for Specific Purposes in the Context of Electrical Engineering Curricula: A Case Study”, Proceedings EAEEIE Annual Conference, 2008 19th,Tallinn, IEEEXplore, 48-53 (2008)
  3. M. M. Kantonidou, “Concordancing in the Language Classroom”, Proceedings of the 1st International Conference “Language in a Changing World” (Eds E. Leontaridi et al.), University of Athens, 635-640 (2008)
  4. M. M. Kantonidou, “Reconceptualizing Engineering Teacher Education in Greece”, Proceedings of the 18th EAEEIE Annual Conference, Prague, Czech Technical University, CD (2007)
  5. M. M. Kantonidou, G. E. Chatzarakis, “Technical Teacher Training in Greece: Trends, Concerns and Innovative Attempts”, European Journal of Teacher Education 28(3), 245-258 (2005)