Text Size

psycharis Σαράντος Ψυχάρης

Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης-ΑΣΠΑΙΤΕ

Παιδαγωγικό Τμήμα

Γνωστικό αντικείμενο:    «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των Υπολογιστικών Επιστημών»

Καθηγητής πρώτης βαθμίδας στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης(ΑΣΠΑΙΤΕ).ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΕΚ 778/ 20-06-2014.

E-mail:   Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσωπική ιστοσελίδα:  http://sarantospsycharis.weebly.com/

ΣΠΟΥΔΕΣ

1979-1983: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πτυχιούχος του Τμήματος Φυσικής.

1985-1988: Πανεπιστήμιο Γλασκόβης Μ. Βρετανίας. Τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας. Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D) στην γνωστική περιοχή ComputationalPhysics. ΤίτλοςΔιατριβής: «TopologicalPropertiesofGaugeFieldsonaLattice». Eπιβλέπων καθηγητής: Ι.Μ.Barbour. Βαθμός Άριστα.

2000-2002: Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην κατεύθυνση: «Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών».

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

 Παιδαγωγικές Εφαρμογές των Η/Υ (Θεωρία και Εργαστήριο)- ΑΣΠΑΙΤΕ

Εκπαιδευτική Τεχνολογία(Θεωρία και Εργαστήριο) –ΑΣΠΑΙΤΕ

Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας –ΑΣΠΑΙΤΕ

Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας -ΑΣΠΑΙΤΕ στα Προπτυχιακά τμήματα και στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) της ΑΣΠΑΙΤΕ

2004-2008

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Διδασκαλία των Μαθημάτων: Εφαρμοσμένη Διδακτική Φυσικών Επιστημών (Εργαστήρια) Ι,ΙΙ, Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Γενική Φυσική.

Διδασκαλία στο ΠΜΣ Π.Μ.Σ. “Επιστήμες της Αγωγής-Εκπαίδευση με χρήση Νέων τεχνολογιών”

2015-2016:Μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Ανάληψη Τμήματος στην ενότητα «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών»

2016-2017:Μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Ανάληψη Μεταπτυχιακού Τμήματος στην Θεματική Ενότητα «Μεθοδολογία Εκπ. Έρευνας ΕΚΠ51» και ανάληψη επίβλεψης διπλωματικών εργασιών

2017-2018:Μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Ανάληψη Μεταπτυχιακού Τμήματος στην Θεματική «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» και ανάληψη επίβλεψης διπλωματικών εργασιών

Ανάληψη τμήματος στην θεματική ενότητα «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» και κατάταξη στην σειρά πέντε(5) στην αξιολογική λίστα για την θεματική ενότητα ΠΛΗ37(Πληροφορική στην Εκπαίδευση).

2015: Επιστημονικός Υπεύθυνος/Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv.(Σ.Τ.Ε.Μ. στην Εκπαίδευση - S.T.E.M. in Education) http://stem.masters.aspete.gr/index.php/el/- Διδασκαλία μαθημάτων

Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης, Ψηφιακά Αντικείμενα Μάθησης – Αποθετήρια Ψηφιακού Υλικού, Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις, Βασικές Αρχές Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας, Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη, Υπολογιστικές μέθοδοι και αλγόριθμοι στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη

2008 -2015: Διδασκαλία στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ «MscinEducation».Διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την εισαγωγή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, την Εκπαιδευτική Μεθοδολογία έρευνας και επίβλεψη μεταπτυχιακών εργασιών σχετικών με την Εκπαίδευση και τις Νέες Τεχνολογίες.

2007: Διδασκαλία στο εργαστήριο-πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά του τμήματος «Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων στο πλαίσιο του μαθήματος «Διαπροσωπικές σχέσεις και Επικοινωνία με χρήση Η/Υ»-της κατεύθυνσης «Ηλεκτρονική Μάθηση».

2005-2006: Ανάθεση Διδασκαλίας (Π.Δ. 407) στη Σχολή Νομικών-Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στα αντικείμενα «Γενική Διδακτική και Αρχές Παιδαγωγικής» και «Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες της Διδακτικής των Οικονομικών»,(2 εξάμηνα).

Στη Διδασκαλία χρησιμοποιήθηκαν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας, η   θεωρία παιγνίων καθώς και Αλγόριθμοι

ΔΙΟΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

22/12/ 2014 έως 4-8-2015: Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΣΠΑΙΤΕ

2013-Φεβρουάριος 2016: Πρόεδρος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου για το Βαρβάκειο Πρότυπο Σχολείο-Λύκειο.

Μάρτιος 2012-Σεπτέμβριος 2012: Προϊστάμενος του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών Μαθημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ-ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ(ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ)

2015-17: Συντονιστής,Managerεκ μέρους της ΑΣΠΑΙΤΕ και κύριος ερευνητής για το ProjectSearchingfortheLaboursofHercules [2014-1-TR01-KA201-012990]-ERASMUS+”. Δημιουργία Web Comic.

Project Website: http://laboursofhercules.com/

2011-2013:Συμμετοχήστοπρόγραμμα –ωςυπεύθυνοςεκμέρουςτηςΑΣΠΑΙΤΕ- γιατοέργοESP - EnglishforSpecificPurposesinTourismsector, e-Learning- 2012-1-TR1-LEO05-35117. Υπεύθυνος για την ανάπτυξη της πλατφόρμαςe-Learning

2012:Συμμετοχήστοπρόγραμμα –ωςυπεύθυνοςκαι ManagerεκμέρουςτηςΑΣΠΑΙΤΕ- στοπρόγραμμα TRACON (Training teachers in developing consumer awareness among children) of Education, Audiovisual and Culture Executive Agency- EACEA -http://eacea.ec.europa.eu/index_en.php-Comenius Sub programme-517562-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP-http://tracon-project.eu/

Ιανουάριος 2011-2013: ΣυμμετοχήεκμέρουςτηςΑΣΠΑΙΤΕστοπρόγραμμα FP7-Science-in-Society-2010-1, The Pathway to Inquiry Based Science Teaching.(Program FP7 Science in Society , Grant Agreement Number SIS-CT-2010-266624, The Pathway to inquiry Based Science Teaching).-http://www.pathway-project.eu/

2011: Υπεύθυνος για τον κλάδο ΠΕ04 της κοινοπραξίας Πανεπιστήμιο Πειραιά, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και ΑΣΠΑΙΤΕ για την πράξη με τίτλο «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη»

2004-2008: Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Αναβάθμιση Προγράμματος Σπουδών στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου για δημιουργία Ηλεκτρονικού Εκπαιδευτικού Υλικού».

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Θέματα σχετικά με την διδακτική αναπαλαίωση στη Διδακτική των Επιστημών και των γνωστικών αντικειμένων του STEM και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών - ανάπτυξη νέων αναλυτικών προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.

2.Υπολογιστική Σκέψη και STEM. Επιστημολογικό περιεχόμενο και ανάπτυξη εφαρμογών στην Διδακτική με αξιοποίηση Υπολογιστικών εργαλείων-Υπολογιστική Παιδαγωγική

3.Μέθοδοι μοντελοποίησης και προσομοίωσης στη Διδακτική-Αλγόριθμοι στην Εκπαίδευση και τη Διδακτική

  1. Εκπαιδευτικές τεχνολογίες με χρήση γλωσσών προγραμματισμού (Python, EasyJavaSimulations)
  2. Εκπαιδευτικά παιχνίδια-Σχεδιασμός και υλοποίηση στην Διδακτική
  3. Φυσικός προγραμματισμός (Arduino, Raspberrypi, Labview)
  4. Big Data και Learner Analytics στην εκπαίδευση
  5. Self-efficacy–κίνητρα και ψυχολογικές «δομές» στην εκπαίδευση STEM
  6. Θέματα Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην εκπαίδευση. Αρχές-σκοποί -στόχοι και σχεδιασμός της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για την εκπάιδευση-Παραδείγματα - Πληφοριακά Συστήματα Διοίκησης για την Εκπαίδευση. Λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά
  7. Τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση(machinelearning)   στην Εκπαίδευση.

 

 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ(ΠΡΟΣΦΑΤΟ) ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

 ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Psycharis, S. (2011).‘The Computational Experiment and its Effects on approach to Learning and Beliefs on Physics’. Computers & Education 56 (2011),pp 547–555(i.f 2,868).

Psycharis, S. (2013),‘Exploring the Effects of the Computational Experiment Approach to the Epistemic Beliefs, the Motivation, the Use of Modelling Indicators and Conceptual Understanding in Three Different Computational Learning Environments’. Journal of Education and Training Studies

Volume 1; April 2013-ISSN 2324-805X E-ISSN 2324-8068,pp.69-86.

Psycharis,S., Chalatzoglidis,G., &Kalogiannakis,M.(2013). ‘Moodle as a Learning Environment in Promoting Conceptual Understanding for Secondary School Students’.EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education.

EURASIA, Eurasia J. Math. Sci. & Tech. Ed.9(1), 167-176.

Psycharis, S. (2013).‘The Effects of the Computational Models on Learning Performance, Scientific Reasoning, Epistemic Beliefs and Argumentation’. Computers & Education- Volume 68, October 2013, Pages 253–265 (DOI: 10.1016/j.compedu.2013.05.015).

Psycharis, S.,Botsari,E.,Mantas, P.,&Loukeris, D.(2014),‘The impact of the Computational Inquiry Based Experiment on Metacognitive Experiences, Modelling Indicators and Learning Performance’. Computers & Education,CAE2501,PII:S0360-1315(13)00278-9, DOI: 10.1016/j.compedu.2013.10.001, Volume 72

Psycharis, S., Botsari,E.&Chatzarakis, G.(2014),‘Examining the Effects of Learning Styles, Epistemic Beliefs and the Computational Experiment Methodology on Learners’ Performance Using the Easy Java Simulator Tool in STEM Disciplines”. Journal of Educational Computing Research; 2014, Volume 51(1). ,pp. 91-98,http://jrnledcompresearch.com/index.php/jecr

Psycharis, S., (2016).‘Inquiry Based- Computational Experiment, Acquisition of Threshold Concepts and Argumentation in Science and Mathematics Education”. Journal “Educational Technology & Society- Volume 19, Issue 3, 2016.

Psycharis, S. (2016). ‘The Impact of Computational Experiment and Formative Assessment in Inquiry Based Teaching and Learning Approach in STEM Education” Journal of Science Education,25(2),316-326 and Technology (JOST) DOI 10.1007/s10956-015-9595-z

Stavroulia,K.,Makri-Botsari,E., Psycharis,S.,& Kekkeris,G., (2016) "Emotional experiences in simulated classroom training environments", The International Journal of Information and Learning Technology, Vol. 33 Iss: 3, pp.172 - 185
http://dx.doi.org/10.1108/IJILT-10-2015-0030

Psycharis, S. ,Kalia, M.(2017). The Effects of Computer Programming on high school students' problem solving, reasoning skills and self-efficacy in Mathematics; ,Instructional Science, 45(5), 583-602 10.1007/s11251-017-9421-5

Psycharis,S.,Kalovrektis,K.,Sakelalridi,E.,&Korres,K.,Mastorodimos,D.(2017).Unfolding the Curriculum: Physical Computing, Computational Thinking and Computational Experiment in STEM’s Transdisciplinary Approach. European Journal of Engineering Research and Science (EJERS), I.F. 0.65. DOI 10.24018/ejers.2018.0., http://www.ejers.org/index.php/ejers/article/view/639/0

Psycharis, S (2018) STEAM in Education: A Literature review on the role of Computational Thinking, Engineering Epistemology and Computational Science. Computational STEAM Pedagogy (CSP). SCIENTIFIC CULTURE, Vol.4, No.2, 51-72.

Psycharis, S., & Kotzampasaki, E.(2018). The impact of a STEM Inquiry Game Learning scenario on Computational Thinking and Computer self-confidence

Submitted for publication

ΒΙΒΛΙΑ

 Ψυχάρης, Σ.(2009):Εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση-Παιδαγωγικές Εφαρμογές των ΤΠΕ. Εκδοτικός Οίκος Παπαζήση. ISBN: 978-960-02-2318-7 ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ

Ψυχάρης, Σ.(2010):Εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση-Παιδαγωγικές Εφαρμογές των ΤΠΕ. Εκδοτικός Οίκος Παπαζήση. ΤΟΜΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ. ISBN:978-960-02-2434-4

Κυριαζής Αθανάσιος, Ψυχάρης Σαράντος & Κορρές Κωνσταντίνος (2012). Η διδασκαλία και μάθηση των Θετικών Επιστημών με τη βοήθεια του Υπολογιστή: Μοντελοποίηση, Προσομοίωση και εφαρμογές. Εκδόσεις Παπαζήση ISBN 978-960-02-2571-6.

Ψυχάρης, Σ.& Καλοβρέκτης, Κ(2017). Διδακτική και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων STEM και ΤΠΕ. Κωδικός Ευδοξος 68374254 Εκδόσεις Τζιόλα

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (με το σύστημα των κριτών)

 Psycharis, S.(2013). The impact the computational experiment approach to pre service Engineering Students’ epistemic beliefs and modeling indicators during the development of the Einstein Model of a Solid Body.  8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. http://www.8sefepet.uth.gr/

Ψυχάρης, Σ.,& Οικονομίδης, Ν.(2010).Μια εφαρμογή του αλγορίθμου simulated annealing για τον υπολογισμό ελάχιστων τιμών στο πλαίσιο του υπολογιστικού πειράματος. 7th Pan-Hellenic Conference with International Participation "ICT in Education" (HCICTE 2010)-ΠανεπιστήμιοΠελοποννήσου -ΕΤΠΕ http://korinthos.uop.gr/~hcicte10/proceedings/55.pdf

 Rigg,J.,Hosein,A., & Psycharis,S.(2014).‘Researching Children’s ‘Self’ Constructs and their Success at Solving Word Problems: A Pilot Study’. British Congress of Mathematics Education Pope, S. (Ed.) Proceedings of the 8th British Congress of Mathematics Education 2014.

Abbasi,M.,Psycharis,S.,Riviou,K.,Xydopoulos,G.,Stergioulas,L.,&FragagiM.(2015). “Teaching and Assessment methods in the field of Mathematics, Science and Technology”. Conference -Open Discovery Space: Transforming schools into innovative learning organisations-http://eden.ea.gr/, Athens 2015

Malamou, A.,Sarli,M.,& Psycharis,S.(2015).Developing a Spacewalk Simulation with the Easy Java Simulations Tool and Implementing a Lesson Plan Using the Inspiring Science Education Authoring Tool. Conference -Open Discovery Space: Transforming schools into innovative learning organisations-http://eden.ea.gr/, Athens 2015

Μαστοροδήμος, Δ., Παλιούρας, Α., Μαλλού, Ε. & Ψυχάρης, Σ. (2016). Προσέγγιση της Διαφοροποιημένης Μάθησης στις Τ.Π.Ε. μέσα από Παράδειγμα SOLO Taxonomy στην Οπτική Γλώσσα Προγραμματισμού  Scratch 2.0. 8th Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (8th CIE2016). Πειραιάς, Πρακτικά -  ISBN: 978-960-578-023-4.

Psycharis, S., & Doukakis, S. (2016). Η ανάπτυξη της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος S.T.E.M. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.Πανελλήνιο Συνέδριο «Innovating STEM Education» http://stemeducation.upatras.gr/histem2016/ Δεκέμβριος 2016

http://stemeducation.upatras.gr/histem2016/assets/files/histem2016_submissions/histem2016_paper_25.pdf

Παλιούρας, Α., Ψυχάρης, Σ.(2016) Διδακτικό σενάριο στην “εκπαίδευση STEM”: μετάδοση θερμότητας με αγωγή. ΠανελλήνιοΣυνέδριο «Innovating STEM Education» http://stemeducation.upatras.gr/histem2016/ Δεκέμβριος 2016

http://stemeducation.upatras.gr/histem2016/assets/files/histem2016_submissions/histem2016_paper_3.pdf

Tsaroucha,S.,Kyriakopoulou,P.,Georgiakakis,P.,&Psycharis,S.(2016). Scratch as a Trojan horse to involve girls and minorities in school participation and learning success.

Proceedings of the Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference. Romania-November 18, 2016 . Project: Strategic Partnerships for school education Erasmus+. 2014-1-TR01-KA201-012990 .Searching for the Labours of Hercules”. ISBN 978-973-53-1877-2

Tsaroucha,S.,Kyriakopoulou,P.,Georgiakakis,P.,&Psycharis,S.(2016).

Computation models using scratch for the exploitation of the labours of Hercules.

Proceedings of the Contemporary World Challenges for the European Citizen Conference. Romania-November 2016 .Novemebr 18, Project: Strategic Partnerships for school education Erasmus+. 2014-1-TR01-KA201-012990 „Searching for the Labours of Hercules”. ISBN 978-973-53-1877-2

Paliouras, A. & Psycharis,S.(2017) Μια πρότασηδιδασκαλίαςγιατομάθηματουπρογραμματισμούΗ/ΥστοΛύκειομετημεθοδολογία STEM(Conference : etpe2017 -5th Panhellenic Conference for the Integration and Use of ICT in the Educational Process).

http://www.etpe.gr/conf/?cid=30

Mastorodimos,D.,& Psycharis,S.(2017). Εξοικείωση με το λογισμικό EasyJavaSimulations και το μικροελεγκτή τύπου Arduino για δημιουργία προσομοιώσεων STEM. Πρόταση εργαστηριακού σεμιναρίου. etpe2017 -5th Panhellenic Conference for the Integration and Use of ICT in the Educational Process). http://www.etpe.gr/conf/?cid=30

 Ψυχάρης, Σ.(2017). Ολοκλήρωση της Υπολογιστικής Σκέψης και του STEM μέσω του Υπολογιστικού Πειράματος. Μια πρόταση εισαγωγής του STEM στην Εκπαίδευση.9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ-Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος 28-30 Απριλίου 2017

Ψυχάρης,Σ., Κοτζαμπασάκη,Ε.(2017). A Didactic Scenario for Implementation of Computational Thinking using Inquiry Game Learning. ICEEL 2017,November 2-4, 2017, Bangkok, Thailand, http://www.iceel.org/ Published by ACM

Psycharis, S. 2018).   Computational Thinking, Engineering Epistemology and STEM Epistemology: A primary approach to Computational Pedagogy (in press)

Psycharis, S. (2018).   Computational STEM education mobile apps and their impact on Engineering Pedagogy: A primary approach (in press)

Ψυχάρης Σαράντος, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος, Κοτζαμπασάκη Ευαγγελία, Ιατρού Παρασκευή, Μοσχονησιώτης Στυλιανός, Παλιούρας Αριστείδης, Σταυρόπουλος Πολύδωρος, Μουρκάκος Παναγιώτης.(2018). Υπολογιστική Παιδαγωγική: Μια πρόταση εισαγωγής του STEM στην εκπαίδευση για την Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας και την Παιδαγωγική επάρκεια στις Επιστήμες των Μηχανικών και τις Θετικές Επιστήμες(inpress)

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

2013: ΣυμμετοχήστοΒιβλίο“Best Practices of Inquiry Based Science Education Methods and Activities”. ISBN: 978-960-473-324-8, στοπλαίσιοτουΠρογράμματος FP7(-Science-in-Society-2010-1). «The Pathway to Inquiry Based ScienceTeaching». Grant Agreement Number SIS-CT-2010-266624