Text Size

Σπηλιωτοπούλου Βασιλική 

Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Αχαϊκής Συμπολιτείας 20, 26441, Ζαβλάνι, Πάτρα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική Ιστοσελίδα:http://education.aspete.gr/users/spiliotopoulou/index.htm

Σπουδές

  • 1979 : Πτυχίο Φυσικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών
  • 1987 : M.Sc. στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Φυσικής και Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Liverpool, Μεγάλη Βρετανία
  • 1997 : Διδακτορικό Δίπλωμα στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ερευνητικό Έργο

  • Διερεύνηση της σκέψης και των εμπειριών στις Θετικές Επιστήμες και την Τεχνολογία
  • Ανάπτυξη μαθησιακών και διδακτικών υλικών και καινοτομιών
  • Μελέτη της σημασίας της Ιστορίας των Επιστημών και της Τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  • Ερευνητικές προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Εκπαιδευτική Έρευνα, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ, Παιδαγωγική ψυχολογία (ΑΣΠΑΙΤΕ, 1996-σήμερα)
  • Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη, (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000-2001, 2002-2004)
  • Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά: μια εργαστηριακή προσέγγιση στη Διδασκαλία τους, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Φυσική: μια εργαστηριακή προσέγγιση της Διδασκαλίας (ΠΤΔΕ, Παν. Πατρών, 1999-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Potari, D., Spiliotopoulou, V. “Children’s approaches to the concept of volume”, Science Education, Vol. 80, No. 3, 341-360 (1996)
  2. Patronis, A., Potari, D. and Spiliotopoulou, V., “Students’ argumentation on a socio-scientific issue: Implications for teaching”, International Journal of Science Education, Vol.21, No. 7, 745-754 (1999)
  3. Boyes, E., Stanisstreet, M., and Spiliotopoulou - Papantoniou V., “The Ideas of Greek High School Students about the Ozone Layer”, Science Education, Vol. 83, 724-737 (1999)
  4. Potari, D. and Spiliotopoulou, V., “Patterns in children’s drawings and actions while constructing the nets of solids: the case of the conical surfaces”, Focus on Learning Problems in Mathematics, Vol. 23, No 4 (2001)
  5. Spiliotopoulou, V., “Models of the Universe: Children’s experiences and evidence from the history of Science”, Science & Education, Vol.16, No 7-8, 801-833 (2007)
  6. Spiliotopoulou, V., and Agelopoulos K., “Enhancement of Pre-service Teachers' Teaching Interventions with the Aid of Historical Examples”, Science & Education, Vol. 18, No 9, 1153-1175 (2008)
  7. Spiliotopoulou, V., Karatrantou, A., Panagiotakopoulos, C. & Koustourakis, G., “Visual Representations of the Internet in Greek School Textbooks and Students’ Experiences”, Education & Information Technologies, Vol. 14, 205-227 (2009)