Text Size

 

 

Φραγκούλης Ιωσήφ 

Αναπληρωτής Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Παλαιό Δημοτικό Σχολείο Αρχανών, τκ. 70100, Αρχάνες Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ.: +30 2810 752800
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σπουδές

  • 1993: Πτυχίο Παιδαγωγικών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών
  • 2001: Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  • 2001: Διδακτορικό Δίπλωμα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ερευνητικό Έργο

  • Ερευνητικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. με θέμα «Σχολείο και Περιβαλλοντική Αγωγή» (1994-1996).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα σε συνεργασία με το C.I.D.I.( Centre di Iniziativa Democratica degli Insegnanti), με θέμα «Περιβαλλοντικά Προβλήματα των Σύγχρονων Μεσογειακών Πόλεων» (1995-1996).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας και την ΑΣΠΡΟΦΟΣ ΑΕ. με τίτλο: «Η Περιβαλλοντική Συνείδηση στην Ελλάδα. Κατάσταση, Προβλήματα, προοπτικές» (1996-1999).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση με θέμα «Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την εξοικονόμηση ενέργειας» (1997-1999).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το ΥΠΕΠΘ με θέμα «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» (1999-2000).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το ΥΠΕΠΘ με θέμα «Προωθώντας την Ισότητα των φύλων κατά τη μετάβασή από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας – Δράσεις Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού υπό την οπτική του φύλου» (2004-2008).

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών, 1999-2010)
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων ( Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2003-2010)
  • Μεθοδολογία έρευνας (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών, 2009-2010)
  • Διδακτική Μεθοδολογία- Συμβουλευτική (ΑΣΠΑΙΤΕ 2000-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. I. FRAGOULIS, «The effectiveness of the integrationist approach system in the promotion of sensitive social groups in the job market» “Σύγχρονη Κοινωνία, Εκπαίδευση και Ψυχική Υγεία”, τ. 3 Απρίλιος 2010, σ. 278-293.
  2. Ι. FRAGOULIS, N. MANESIS «An Investigation of Greek Trainees; Re-educative Needs during the Realization of the Health Education Programm», “Journal Review of European Studies” vol.1, n.2, December 2009., pp. 138-147.
  3. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS, I. PAPAVASILIOU. «A study on perceptions of open university students about the use & effectiveness of collaborative teaching methods during the tutorial group meetings»,“Journal Review of European Studies” vol.1, n.2,December 2009.,pp.22-33.
  4. I. FRAGOULIS, I. TSIPLAKIDES. «Project- Based Learning in the Teaching of English as a Foreing Language in Greek Primary Schools: From Theory to Practice»,“Journal English Language Teaching”, vol.2, n.3, 2009.,pp 113-119.
  5. I. FRAGOULIS, N. PHILLIPS. «The benefits of experiential learning in corporate training: trainees’ attitudes and beliefs», “Journal Training and Management Development Methods”, vol.22, n.5, 2008., pp. 107-119.
  6. S. PAPADAKIS, I. FRAGOULIS, N. PHILLIPS. «Supporting lone parents: experiential training techniques in distance education», “Journal Development and learning in Organizations”, vol.22, n.5, 2008., pp. 9-11.
  7. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS, P FLOROU. «Trainees’ perceptions of the quality and effectiveness of in- house Education and training techniques», “Journal Training and management development methods”, vol.22, n.4, 2008.,pp.45-63.
  8. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS «Τhe contribution of experiental learning to in- house education and training»“Journal Training and management development methods”, vol.21, n.4, 2007., pp.21-33.
  9. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS. «Experiential learning-its place in in-house education and training»“Journal Development and learning in Organizations”, vol.21, n.5, 2007., pp.21-23.
  10. I. FRAGOULIS, S. PAPADAKIS, N. PHILLIPS. «Τhe contribution of self-evaluating exercises in blended adult education program: views of trainee trainers in continuing vocational training» “Journal Τraining and Management Development Methods”, vol 22, n.3, 2008., pp.25-38.
  11. I. FRAGOULIS, S. PAPADAKIS, A. KOKKOS. «The use of e-Learning in Teacher Professional Development - attitudes and perspectives of Greek Teachers»,“International Journal of Vocational Education and Training”, vol.16, n. 1, 2008, pp.81-94.
  12. I. FRAGOULIS. «The Necessity of Applying Environmental Education in Adult Education» Education, Modernization and Peripheral Community, ROSKIDLE, University, 1998, p.p. 73-86. ISBN: 87-7349-409-7.