Text Size
kallia1

Κουνενού Καλλιόπη

Καθηγήτρια 
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Ν. Ηράκλειο, GR 141 21, Αθήνα 
Τηλ.: +30 210 2896-932 
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
https://scholar.google.gr/citations?user=zQ4QjFgAAAAJ&hl=en&oi=ao

Σπουδές

  • 1993: Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • 1995 : Μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στην Ψυχολογία, Department of Psychology, City University, London, UK
  • 2004 : Διδακτορικό δίπλωμα, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Παράγοντες που επιδρούν στην επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική ωριμότητα και ικανότητα λήψης
  • Θέματα οικογένειας και η επίδρασή τους στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου
  • Προσωπικότητα και ατομικές διαφορές, ανάπτυξη νέων ψυχομετρικών εργαλείων Εκπαίδευση εκπαιδευτών και αξιοποίηση των ΤΠΕ
  • Εφηβεία, νεότητα και χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών τόπων διαδικτύωσης

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Θεωρίες Προσωπικότητας (ΕΚΠΑ, 2006 -2010)
  • Συμβουλευτική Ψυχολογίας και Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2011)
  • Συμβουλευτική ΑμΕΑ (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2007)
  • Ψυχοκοινωνικές Διαταραχές και Συμβουλευτική (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2010)
  • Συμβουλευτική & Προσανατολισμός στην Εκπαίδευση (MA in Education, ΑΣΠΑΙΤΕ ASPETE-University of Roehampton, London, 2008-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Κουνενού, K. (2010). Συμβουλευτική & Θεραπεία Οικογένειας. Μοντέλα παρέμβασης, Νέοι τύποι οικογένειας, Οικογένεια-Εργασία. Αθήνα: Παπαζήση
  2. Koumoundourou,G., Kounenou, K., Siavara, E. (accepted for publication). Core Self-Evaluations, Career Decision Self-Efficacy, and Vocational Identity among Greek Adolescents. Journal of Career Development.
  3. Kounenou, K., Koutra, Aik., Katsiadrami, A., & Diakogianis, G. (in press/2011). An epidemiological study of university students’ mental health. Journal of College Student Development
  4. Koumoundourou, G., Tsaousis, I., & Kounenou, K. (in press/1st issue 2011). Parental influences on Greek adolescents career decision making difficulties: The mediating role of Core-Self Evaluations. Journal of Career Assessment.
  5. Tsamparli, A., & Kounenou, K. (2004). The Greek family system when a child has diabetes mellitus type . Acta Paediatrica, 12(93), 1646-53.
  6. Tsamparli, A., & Kounenou, K. (2004). Parent-child interaction in the context of a chronic disease. Australian & New Zealand Journal of Family Therapy, 25(2), 74-83.
  7. Kounenou, K. (2010). Children’s and adolescents’ career development: the family and parental impact. Proceedings of the Conference Kultura Pedagogiczna Wspolczesnej Rodjny (The pedagogical Culture in contemporary family), PWSZ, Glogow 2010, p. 99-104, Poland.
  8. Kounenou, K., Koumoundourou, G., & Makri-Botsari, E. (2010).The Greek school career counselors competencies and burnout syndrome. Procedia. Social & Behavioral Sciences Journal 2(2), 1890-1895. Elsevier, WCES-2010.
  9. Kounenou, K. (2010).Exploration of the relationship among drug use & alcohol drinking, entertainment activities, and self-esteem in Greek university students. Procedia. Social & Behavioral Sciences Journal, 2(2), 1906-1910. Elsevier, WCES-2010.
  10. Κounenou, K., Koutra, K., (2008). Self-esteem & academic achievement in university students. Electronic Proceedings of the 2007 Fedora-Psyche Conference in Crete, Rethymnon
  11. Κounenou, K., Koutra, K., Katsiadrami, A., & Diakogiannis, G. (2007). Anxiety and psychosomatic problems in University students. In P. Roussi, E. Vassilaki, K. Kaniasty & J.P. Barker (Eds.), Electronic Proceedings of the 27th Conference of the STAR Society, 13-15 July 2006, University of Crete, Rethymnon (p. 82-89). Available at http://www.star-society.org/
  12. Kounenou, K., Athanasopoulou, V., & Papadaki, E. (2005). The drop-out phenomenon in Greece. In G. Rott, C. Fingueiredo Dias, J-P. Broonen (Eds), Cognition, Motivation and Emotion : Dynamics in the Academic Environment (p.122-132). Fedora Psyche Conference in Lisbon, 2002. Fedora-Louvain-la-Neuve. Available at: http://elpub/bib/Uni-wuppertal.de/edocs/dokumente/zsb/fedora/conf2002/fedora02.pdf
  13. Broonen, J-P & Kounenou, K. (2002). Psychological models to explain/ predict first year students’ success. Proceedings of 7th Fedora Conference (p.p. 99-102), «Fit for the future», Edinburgh, 26-29 August 2000
  14. Κουνενού , Κ. & Κούτρα Αικ. (2008). Διερεύνηση της συναισθηματικής έκφρασης στους φοιτητές: Διαφοροποίηση σε σχέση με το φύλο. Τετράδια Ψυχιατρικής, Τεύχος Ψυχολογία, 101, 114-123.
  15. Τσαμπαρλή, A., & Κουνενού, K. (2003). Ο ρόλος της σχέσης μητέρας-παιδιού στις δυσκολίες ρύθμισης του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 στο παιδί. Παιδί και Έφηβος: Ψυχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία, 5(1), 37-52.
  16. Κουνενού, Κ., & Κατσιαδράμη, Α. (2006). Η θυματοποίηση ως παράγοντας της σχέσης: μια περίπτωση κακοποίησης. Στο M. Μαλικιώση-Λοϊζου, Δ. Σιδηροπούλου-Δημακάκου, & Γ. Κλεφτάρας (Επιμ. Έκδ.), Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στις Γυναίκες (σς. 255-270). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  17. Κούτρα, Αικ, Κουνενού, Κ., Κατσιαδράμη, Α., & Διακογιάννης, Γ. (υπό έκδοση). Συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα: σύγκριση και αξιολόγηση. Κλινική Ψυχολογία-Ψυχολογία της Υγείας: Έρευνα & Πράξη. Αθήνα: Παπαζήση.