Text Size

Κασιμάτη Αικατερίνη

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Σπουδές

  • 1975-1980 Τμήμα Μαθηματικό, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1986-1992 Ειδική μεταπτυχιακή υπότροφος (Ε.Μ.Υ.), Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1990-1994 Διδακτορικό δίπλωμα, Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις, αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης, Διδακτική Μαθηματικών.
  • Επιμόρφωση στελεχών Εκπαίδευσης, εκπαίδευση εκπαιδευτών, Επιμόρφωση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, στις γνωστικές περιοχές «Σύγχρονες διδακτικές Κατευθύνσεις», «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική-διδακτική διαδικασία», « Εκπαιδευτική Αξιολόγηση», «Διδακτική Μαθηματικών»
  • Υλοποίηση επιμορφωτικών-ερευνητικών προγραμμάτων στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικό Έργο

  • “Εκπαιδευτική Αξιολόγηση”, «Διδακτική Μεθοδολογία», «Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων» (ΤΤΕ-ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ,2002-)
  • “Αξιολόγηση” “Μέθοδοι Διδασκαλίας” Εποπτεία Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ- ΠΑ.ΤΕ.Σ της ΣΕΛΕΤΕ 1997-2002)
  • «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου» (ΠΜΣ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004-2008)
  • «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση» (ΠΜΣ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-2009)
  • “Διδασκαλία και Μάθηση» «Διεθνείς Προοπτικές Επαγγελματικής Πρακτικής στην Εκπαίδευση» (« ΜΑ in Education» ΑΣΠΑΙΤΕ –Roehampton, 2009-)
  • "Προμαθηματικές έννοιες στο Νηπιαγωγείο" ( Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-2009)
  • «Θέματα ειδικής διδακτικής ΙΙΙ», «Παιδαγωγικά» " ( Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1994-1997)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Anastasios (Tasos) Barkatsas , Katerina Kasimatis , Vasilis Gialamas (2008) Learning secondary mathematics with technology: Exploring the complex interrelationship between students’ attitudes, engagement, gender and achievement. Computers and Education 52, 2009, pp. 562-570
  2. Vasilis Gialamas,Anastasios (Tasos) Barkatsas,Katerina Kasimatis (2008). Secondary students’ views regarding the use of computers in mathematics learning: Exploring the engagement-gender-achievement nexus. In W.C.Yang,M. Majweski T.De Alwis & K. Khairiree (Eds). Enhancing Understanding and constructing Knowledge in Mathematics with Technology, Proceedings of the Thirteen Asian Technology Conference in Mathematics. Bangkok, Thailand: Suan Shunanda Rajabhat University.
  3. Tsiros Χ., Kasimati Κ. (2009). Educating the adult educator: a tool f self-assessment of quality of is educational work and detection of his instructive skills . In Educating the adult educator: Quality provision and assessment in Europe ESREA|ReNAdET e-Book Conference Proceedings (code number ED5084750).
  4. Barkatsas A., Gialamas V., Karageorgos D. & Kasimatis K. (1998). Students' Mathematics performance and their Attitude towards the Learning of Mathematics: An Attempt to explore their relationship”. Nordic Studies in Mathematics Education, 6 (1), 23-45. 
  5. Κασιμάτη Κατερίνα (2005). H επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις αρχές της θεωρίας κατασκευής της γνώσης (constructivism) με στόχο τη δόμηση της κοινωνίας της γνώσης. Ευκλείδης γ’, 63, 90-102.
  6. Κασιμάτη Κατερίνα (2006). H δόμηση των πρώτων μαθηματικών εννοιών μέσω της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο,49,98-107