Text Size
 

Σταμπολτζή Αγλαϊα-Λία

ΕΔΙΠ

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Ηράκλειο Αττικής 141 21, Αθήνα

Τηλ: 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσωπική Ιστοσελίδα: 

 

Σπουδές
  • Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (1992).
  • Μεταπτυχιακός Τίτλος Ειδίκευσης (Master of Education) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, University of Manchester, UK (1996).
  • ΜεταπτυχιακόςΤίτλος Ειδίκευσης (Master of Philosophy), University of Manchester, Department of Special Educational Needs, UK (1997).
  • Διδακτορικό δίπλωμα στην Ειδική Παιδαγωγική και Ψυχολογία, από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (2007).
Επαγγελματική Προυπηρεσία
  • Επιστημονική συνεργάτης στη Διαγνωστική & Θεραπευτική Μονάδα ‘ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ’, Τμήμα Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών, Γοργίου 6, Ν. Κόσμος (1999-2003)
  • Εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (2003-2004)
  • Εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθια εκπαίδευση (2004-2018)
  • Προσωπικός Σύμβουλος Πρακτικής Άσκησης (Π.Σ.Π.Α) στο κοινό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η Πανεπιστημίου Πατρών-Πανεπιστημίου Λευκωσίας με τίτλο ‘Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση’. Επίβλεψη και υποστήριξη της πρακτικής άσκησης φοιτητών του Π.Μ.Σ στην Αθήνα (2018 μέχρι σήμερα).

 

Εκπαιδευτικό Έργο

 

  • Επιστημονική συνεργάτης Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε (Διδασκαλία μαθημάτων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ) (2011 μέχρι σήμερα).

 

Βιβλία
 
  • Αντωνοπούλου, Α. & Σταμπολτζή, Α.  (2016) (Επιμέλεια-μετάφραση). Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Οδηγός για γονείς, φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη ISBN 978-960-602-135-0.
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

Κεφάλαια σε βιβλία

  1. Σταμπολτζή, Α.  (2007). Μελέτη περίπτωσης μαθήτριας με οριακή νοημοσύνη στο κανονικό σχολείο. Στο Ε. Μακρή-Μπότσαρη (επιμέλεια), Θέματα διαχείρισης προβλημάτων σχολικής τάξης, 132-139. Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. – Π.Ι.
  2. Αλευριάδου, Α., Αναστασίου, Δ., Αντωνοπούλου, Κ., Αστέρη, Θ., Μπελίτσου, Α., Παπαδόπουλος, Α., Παππά, Ι., Σταμπολτζή, Α. & Σταυρούση, Π. (2004) Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για μαθητές με Ελαφρά και Μέτρια Νοητική Καθυστέρηση. Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. – Π.Ι. Διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή: 
  3. Stampoltzis, A. & Pumfrey, P.D (2000). Text genre, miscue analysis, bilingualism and dyslexia: teaching strategies with junior school pupils. In L. Peer & D. Reid (editors) (2000). Multilingualism, literacy and dyslexia: A challenge for educators, 70-79. London: DavidFulton.

Άρθρα σε πρακτικά συνεδρίων ή συλλογικούς τόμους

  1. Stampoltzis, A., Ioannou, S. & Georgiou,V. (2016). Emotional and behavioral difficulties of pupils in secondary schools: Teachers’ views and perceptions. E-book of the 4th Congress on Educational Research (WCER2016), 52-60. ISSN: 2258-6987.   
  2. Δεφίγγου, Γ., Σταμπολτζή, Α. & Πολυχρονοπούλου, Σ. (2015). Ψυχοσυναισθηματικά χαρακτηριστικά και σχέσεις αδερφιών παιδιών με αυτισμό. Στο Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος (επιμέλεια) Διλήμματα και προοπτικές στην Ειδική Εκπαίδευση. Τόμος Α΄, 309-318. Αθήνα: Γρηγόρης.
  3. Antonopoulou, K., Stampoltzis, A. & Kouvava, S. (2008). Referential communication of dyslexic and non-dyslexic children. Proceedings of the 7th British Dyslexia Association International Conference (27-29 March 2008) with Olympus, Harrogate, U.K.
  4. Antonopoulou, K., Polychronopoulou, S., Pavlaki, St., Papadopoulos, A. & Stampoltzis, A. (2000). Out-of-school learning for children with special educational needs in Greece. Proceedings of the International Special Education Congress (2000), Including the Excluded. Manchester: University of Manchester.
  5. Πολυχρονοπούλου, Σ., Αντωνοπούλου, Α., Παπαδόπουλος, Α., Παυλάκη, Στ. & Σταμπολτζή, Α. (2000). Δημιουργική μάθηση εκτός σχολείου για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες στην Ελλάδα.  Στο Α. Κυπριωτάκης (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής: Τάσεις και προοπτικές Αγωγής και Εκπαίδευσης των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες στην Ενωμένη Ευρώπη σήμερα (Ρέθυμνο 12-14 Μαΐου 2000), 357-367. Πανεπιστήμιο Κρήτης: Π.Τ.Δ.Ε.

Άρθρα σε περιοδικά μετά από κρίση

  1. Stampoltzis, A., Tsitsou, E. & Papachristopoulos, G. (2018). Attitudes and intentions of Greek teachers towards teaching pupils with dyslexia: An application of the Theory of Planned Behaviour. Dyslexia: An International Journal of Research and Practice, 24(3) https://doi.org/10.1002/dys.1586
  2. Σταμπολτζή, Α. & Τσιφτσοπούλου, Μ.Αντιλήψεις  μαθητών, γονέων και καθηγητών για την εκμάθηση της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΑΞΓ) σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία). Έρευνα στην Εκπαίδευση, 6(1), 179-197. doi: http://dx.doi.org/10.12681/hjre.11955
  3. Stampoltzis, A., Tsitsou, E., Plesti H. & Kalouri, R. (2017). Personal, educational and psychological characteristics of university students with dyslexia and matched controls: A pilot study. Innovative Practice in Higher Education, 3(1), 91-107.
  4. Stampoltzis, A. & Michailidi, I. (2016). Parental perceptions of the diagnostic process of Autism Spectrum Disorders in a Greek sample. Austin Journal of Autism & Related Disabilities, 2 .
  5. Χατζηκακού, Κ., Αντωνοπούλου, Α.,  Σταμπολτζή Α., Χριστοδούλου Δ. & Αρώνη, Α. (2016). Οι εμπειρίες και τα βιώματα οικογενειών παιδιών με σύνδρομο Asperger. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 61,173-192.
  6. Σταμπολτζή, Α., Γεωργακοπούλου, Μ. & Πολυχρονοπούλου, Σ. (2016). Προβλήματα συμπεριφοράς και κοινωνικές σχέσεις παιδιών με υποψία Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας. Επιστήμες Αγωγής, 1, 129-145.
  7. Stampoltzis, A., Tsitsou, E., Plesti H. & Kalouri, R. (2015). Lecturer perspectives on dyslexia within one Greek university: A pilot study. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 13 
  8. Stampoltzis, A., Tsitsou, E., Plesti, H & Kalouri, R. (2015). The learning experiences of students with dyslexia in a Greek higher institution. International Journal of Special Education, 30 
  9. Σταμπολτζή, Α., Τσίτσου, Ε., Πλέστη, Ε. & Καλούρη, Ρ. (2014). Φοιτητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία): Συμβουλευτική βοήθεια και στήριξη στο πανεπιστήμιο. Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, 104, 67-78.
  10. Σταμπολτζή Α. & Γιαννάκης, Π. (2014). Η χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από άτομα στο φάσμα του αυτισμού. i-teacher, 9, 128-139.
  11. Stampoltzis, A., Defingou, G., Antonopoulou, K., Kouvava, S. & Polychronopoulou, S. (2014). Psycho-social characteristics of children and adolescents with siblings on the autistic spectrum. European Journal of Special Needs Education, 29 (3), 1-17. Doi:10.1080/08856257.2014.922811
  12. Stampoltzis, A. & Antonopoulou, K. (2013). Knowledge and misconceptions about Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD): A comparison of Greek general and special education teachers. International Journal of School & Educational Psychology, 1 (2), 122-130. Doi:10.1080/21683603.2013.803000.
  13. Stampoltzis, A., Papatrecha, V., Polychronopoulou, S. & Mavronas, D. (2012). Developmental, familial and educational characteristics of a sample of children with Autism Spectrum Disorders in Greece. Research on Autism Spectrum Disorders, 6(4), 1297-1303. Doi:10.1016/j.rasd.2012.05.004
  14. Antonopoulou, K., Hatzikakou, K., Stampoltzis, A. & Nicolaou, N. (2012). Parenting style of mothers with deaf or hard of hearing siblings in Cyprus. Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 17(3), 306-318. Doi: 10.1093/deafed/ens013
  15. Hadjikakou, Κ., Nicolaou, N., Antonopoulou, K.& Stampoltzis, A. 
  16. Stampoltzis, A., Antonopoulou, K., Zenakou, E. & Kouvava, S. (2010). Learning styles and educational characteristics of Greek dyslexic and non-dyslexic university students. Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 8 (2), 561-580.