Text Size

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Ιστοσελίδα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή του Τμήματος, την αποστολή και τους στόχους του. Επίσης παρέχει πληροφορίες για τους φοιτητές, τα προγράμματα σπουδών και τα προσφερόμενα μαθήματα, τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του προσωπικού και τις δυνατότητες συνεργασίας.

Σπηλιωτοπούλου Βασιλική 

Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Αχαϊκής Συμπολιτείας 20, 26441, Ζαβλάνι, Πάτρα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσωπική Ιστοσελίδα:http://education.aspete.gr/users/spiliotopoulou/index.htm

Σπουδές

  • 1979 : Πτυχίο Φυσικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών
  • 1987 : M.Sc. στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Φυσικής και Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Liverpool, Μεγάλη Βρετανία
  • 1997 : Διδακτορικό Δίπλωμα στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ερευνητικό Έργο

  • Διερεύνηση της σκέψης και των εμπειριών στις Θετικές Επιστήμες και την Τεχνολογία
  • Ανάπτυξη μαθησιακών και διδακτικών υλικών και καινοτομιών
  • Μελέτη της σημασίας της Ιστορίας των Επιστημών και της Τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  • Ερευνητικές προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Εκπαιδευτική Έρευνα, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Παιδαγωγικές εφαρμογές Η/Υ, Παιδαγωγική ψυχολογία (ΑΣΠΑΙΤΕ, 1996-σήμερα)
  • Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη, (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000-2001, 2002-2004)
  • Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά: μια εργαστηριακή προσέγγιση στη Διδασκαλία τους, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Φυσική: μια εργαστηριακή προσέγγιση της Διδασκαλίας (ΠΤΔΕ, Παν. Πατρών, 1999-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Potari, D., Spiliotopoulou, V. “Children’s approaches to the concept of volume”, Science Education, Vol. 80, No. 3, 341-360 (1996)
  2. Patronis, A., Potari, D. and Spiliotopoulou, V., “Students’ argumentation on a socio-scientific issue: Implications for teaching”, International Journal of Science Education, Vol.21, No. 7, 745-754 (1999)
  3. Boyes, E., Stanisstreet, M., and Spiliotopoulou - Papantoniou V., “The Ideas of Greek High School Students about the Ozone Layer”, Science Education, Vol. 83, 724-737 (1999)
  4. Potari, D. and Spiliotopoulou, V., “Patterns in children’s drawings and actions while constructing the nets of solids: the case of the conical surfaces”, Focus on Learning Problems in Mathematics, Vol. 23, No 4 (2001)
  5. Spiliotopoulou, V., “Models of the Universe: Children’s experiences and evidence from the history of Science”, Science & Education, Vol.16, No 7-8, 801-833 (2007)
  6. Spiliotopoulou, V., and Agelopoulos K., “Enhancement of Pre-service Teachers' Teaching Interventions with the Aid of Historical Examples”, Science & Education, Vol. 18, No 9, 1153-1175 (2008)
  7. Spiliotopoulou, V., Karatrantou, A., Panagiotakopoulos, C. & Koustourakis, G., “Visual Representations of the Internet in Greek School Textbooks and Students’ Experiences”, Education & Information Technologies, Vol. 14, 205-227 (2009)