Text Size

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Ιστοσελίδα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή του Τμήματος, την αποστολή και τους στόχους του. Επίσης παρέχει πληροφορίες για τους φοιτητές, τα προγράμματα σπουδών και τα προσφερόμενα μαθήματα, τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του προσωπικού και τις δυνατότητες συνεργασίας.

Καλούρη Ουρανία

Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας
Επισκέπτρια καθηγήτρια UCO, France
Προϊσταμένη Παιδαγωγικού Τμήματος

Ηράκλειο Αττικής, 141 21, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 2896-757
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σπουδές

  • 1981 : Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστήμιο Αθήνας
  • 1982 : Maîtrise, Παιδαγωγικές Επιστήμες, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
  • 1983 : D.E.A., Ψυχολογία και Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
  • 1984: S.P. Ειδίκευση, Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εθνικό Ινστιτούτο Ερευνών της Εργασίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Γαλλία
  • 1990: Διδακτορικό Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία (Prof. Mialaret)

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Επιστήμες της Αγωγής
  • Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός
  • Εκπαιδευτική και Αναπτυξιακή Ψυχολογία
  • Αισθητική αγωγή-Εκπαίδευση μέσω της Τέχνης
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Ιστορία της εκπαίδευσης
  • Εκπαίδευση & Τεχνολογία

Διδακτικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική και Εξελικτική Ψυχολογία
  • Εκπαίδευση ενηλίκων
  • Δια βίου Ανάπτυξη και Συμβουλευτική
  • Συμβουλευτική & Προσανατολισμός
  • Διαπολιτισμική εκπαίδευση
  • Αισθητική αγωγή

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. (1985). Η αισθητική αγωγή του παιδιού: Μορφές αισθητικής δημιουργικότητας στην παιδική βιβλιοθήκη και στο μουσείο. Αθήνα, Δίπτυχο.
  2. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. (1988). Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής. Αθήνα, Καστανιώτης
  3. Kalouri-Antonopoulou, Ο. (1995). Rola i funkcja pedagogiczna dziela sztuki (Analiza psychologiczna i poznawcza oraz oddzialywanie pedagogiczne dziela sztuki w muzeum), Plastyka i wychowanie, Varsovie, 1, 1995, 282.
  4. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ρ. (1999). Αισθητική Αγωγή, Αθήνα, Ελλην.
  5. Καλούρη, Ο. (2002). Γενική Ψυχολογία, Αθήνα, εκδ. Ελλην
  6. Δημητρόπουλος, Ε. & Καλούρη, Ο. (2005). Παιδαγωγική Ψυχολογία: Από τη θεωρία της μάθησης στην εκπαίδευση νέων και ενηλίκων, Αθήνα, εκδ. Ελλην
  7. Καλούρη, Ο. & Σιγάλας, Χ. (2006). Γενική Διδακτική Μεθοδολογία. Γενικά Ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα, Αθήνα, εκδ. Μεταίχμιο
  8. Καλούρη, Ο. (2008). Le développement psycho-socio-affectif de l’enfant, στο Καλούρη, Ο., Πρόσκολλη, Α. (2008). Théories du Développement socio-cognitif et psycholinguistique de l’enfant, Πάτρα, ΕΑΠ