Text Size

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Ιστοσελίδα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή του Τμήματος, την αποστολή και τους στόχους του. Επίσης παρέχει πληροφορίες για τους φοιτητές, τα προγράμματα σπουδών και τα προσφερόμενα μαθήματα, τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του προσωπικού και τις δυνατότητες συνεργασίας.

 

 

Φραγκούλης Ιωσήφ 

Αναπληρωτής Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Παλαιό Δημοτικό Σχολείο Αρχανών, τκ. 70100, Αρχάνες Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ.: +30 2810 752800
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σπουδές

  • 1993: Πτυχίο Παιδαγωγικών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών
  • 2001: Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  • 2001: Διδακτορικό Δίπλωμα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ερευνητικό Έργο

  • Ερευνητικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. με θέμα «Σχολείο και Περιβαλλοντική Αγωγή» (1994-1996).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα σε συνεργασία με το C.I.D.I.( Centre di Iniziativa Democratica degli Insegnanti), με θέμα «Περιβαλλοντικά Προβλήματα των Σύγχρονων Μεσογειακών Πόλεων» (1995-1996).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας και την ΑΣΠΡΟΦΟΣ ΑΕ. με τίτλο: «Η Περιβαλλοντική Συνείδηση στην Ελλάδα. Κατάσταση, Προβλήματα, προοπτικές» (1996-1999).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση με θέμα «Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την εξοικονόμηση ενέργειας» (1997-1999).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το ΥΠΕΠΘ με θέμα «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» (1999-2000).
  • Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το ΥΠΕΠΘ με θέμα «Προωθώντας την Ισότητα των φύλων κατά τη μετάβασή από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας – Δράσεις Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού υπό την οπτική του φύλου» (2004-2008).

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών, 1999-2010)
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων ( Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2003-2010)
  • Μεθοδολογία έρευνας (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών, 2009-2010)
  • Διδακτική Μεθοδολογία- Συμβουλευτική (ΑΣΠΑΙΤΕ 2000-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. I. FRAGOULIS, «The effectiveness of the integrationist approach system in the promotion of sensitive social groups in the job market» “Σύγχρονη Κοινωνία, Εκπαίδευση και Ψυχική Υγεία”, τ. 3 Απρίλιος 2010, σ. 278-293.
  2. Ι. FRAGOULIS, N. MANESIS «An Investigation of Greek Trainees; Re-educative Needs during the Realization of the Health Education Programm», “Journal Review of European Studies” vol.1, n.2, December 2009., pp. 138-147.
  3. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS, I. PAPAVASILIOU. «A study on perceptions of open university students about the use & effectiveness of collaborative teaching methods during the tutorial group meetings»,“Journal Review of European Studies” vol.1, n.2,December 2009.,pp.22-33.
  4. I. FRAGOULIS, I. TSIPLAKIDES. «Project- Based Learning in the Teaching of English as a Foreing Language in Greek Primary Schools: From Theory to Practice»,“Journal English Language Teaching”, vol.2, n.3, 2009.,pp 113-119.
  5. I. FRAGOULIS, N. PHILLIPS. «The benefits of experiential learning in corporate training: trainees’ attitudes and beliefs», “Journal Training and Management Development Methods”, vol.22, n.5, 2008., pp. 107-119.
  6. S. PAPADAKIS, I. FRAGOULIS, N. PHILLIPS. «Supporting lone parents: experiential training techniques in distance education», “Journal Development and learning in Organizations”, vol.22, n.5, 2008., pp. 9-11.
  7. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS, P FLOROU. «Trainees’ perceptions of the quality and effectiveness of in- house Education and training techniques», “Journal Training and management development methods”, vol.22, n.4, 2008.,pp.45-63.
  8. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS «Τhe contribution of experiental learning to in- house education and training»“Journal Training and management development methods”, vol.21, n.4, 2007., pp.21-33.
  9. I. FRAGOULIS, E. VALKANOS. «Experiential learning-its place in in-house education and training»“Journal Development and learning in Organizations”, vol.21, n.5, 2007., pp.21-23.
  10. I. FRAGOULIS, S. PAPADAKIS, N. PHILLIPS. «Τhe contribution of self-evaluating exercises in blended adult education program: views of trainee trainers in continuing vocational training» “Journal Τraining and Management Development Methods”, vol 22, n.3, 2008., pp.25-38.
  11. I. FRAGOULIS, S. PAPADAKIS, A. KOKKOS. «The use of e-Learning in Teacher Professional Development - attitudes and perspectives of Greek Teachers»,“International Journal of Vocational Education and Training”, vol.16, n. 1, 2008, pp.81-94.
  12. I. FRAGOULIS. «The Necessity of Applying Environmental Education in Adult Education» Education, Modernization and Peripheral Community, ROSKIDLE, University, 1998, p.p. 73-86. ISBN: 87-7349-409-7.