 |
Μουντρίδου Μαρία
Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας
Ν. Ηράκλειο, 141 21, Αθήνα Τηλ.: +30 210 2896-923 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Προσωπική Ιστοσελίδα: http://users.aspete.gr/mariam/
|
Σπουδές
- 1996 : Πτυχίο Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- 2002 : Διδακτορικό Δίπλωμα, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Ερευνητικό 'Εργο
- Ευφυή Διδακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων (ΠΣΥ), Εργαλεία συγγραφής ΕΔΣ και ΠΣΥ
- Διαδικτυακές εκπαιδευτικές εφαρμογές και συστήματα
- Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
- Μοντελοποίηση χρηστών
Εκπαιδευτικό Έργο
- Ηλεκτρονικό Σχολείο (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-2004)
- Μεθοδολογίες Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων (Παν. Πειραιώς-ΕΚΠΑ: Διαπανεπιστημιακό - Διατμηματικό ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας - Πληροφορική Υγείας», 2002-2005)
- Πληροφορική, Διαδικασιακός Προγραμματισμός, Βάσεις Δεδομένων (Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας, 2002-2007)
- Πληροφορική (Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, 2003-2004)
- Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ (Σχολή Ικάρων, 2005-2007)
- Πληροφορική και Εκπαίδευση (ΕΑΠ, 2007-2008)
- Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006-)
- Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕΚΠΑ-ΑΣΠΑΙΤΕ: Διαπανεπιστημιακό - Διατμηματικό ΠΜΣ «Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας με Νέες Τεχνολογίες», 2006-)
- Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006-)
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
- M. Virvou, and M. Moundridou, “A Web-based authoring tool for Algebra-related Intelligent Tutoring Systems”, Educational Technology & Society 3(2), 61-70 (2000)
- M. Virvou, and M. Moundridou, “Adding an instructor modelling component to the architecture of ITS authoring tools”, International Journal of Artificial Intelligence in Education 12, 185-211 (2001)
- M. Moundridou, and M. Virvou, “Evaluating the persona effect of an interface agent in a tutoring system”, Journal of Computer Assisted Learning 18(3), 253-261 (2002)
- M. Moundridou, and M. Virvou, “Analysis and design of a Web-based authoring tool generating Intelligent Tutoring Systems”, Computers & Education 40(2), 157-181 (2003)
- M. Moundridou, and A. Kalinoglou, “Using LEGO Mindstorms as an Instructional Aid in Technical and Vocational Secondary Education: Experiences from an Empirical Case Study”, In: Dillenbourg, P. & Specht, M. (Eds.): Times of Convergence: Technologies across learning contexts, Lecture Notes in Computer Science, Vol. 5192, Springer-Verlag, 312–321 (2008)
|