Text Size

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Ιστοσελίδα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή του Τμήματος, την αποστολή και τους στόχους του. Επίσης παρέχει πληροφορίες για τους φοιτητές, τα προγράμματα σπουδών και τα προσφερόμενα μαθήματα, τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του προσωπικού και τις δυνατότητες συνεργασίας.

kallia1

Κουνενού Καλλιόπη

Καθηγήτρια 
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Ν. Ηράκλειο, GR 141 21, Αθήνα 
Τηλ.: +30 210 2896-932 
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
https://scholar.google.gr/citations?user=zQ4QjFgAAAAJ&hl=en&oi=ao

Σπουδές

  • 1993: Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • 1995 : Μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στην Ψυχολογία, Department of Psychology, City University, London, UK
  • 2004 : Διδακτορικό δίπλωμα, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Παράγοντες που επιδρούν στην επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική ωριμότητα και ικανότητα λήψης
  • Θέματα οικογένειας και η επίδρασή τους στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου
  • Προσωπικότητα και ατομικές διαφορές, ανάπτυξη νέων ψυχομετρικών εργαλείων Εκπαίδευση εκπαιδευτών και αξιοποίηση των ΤΠΕ
  • Εφηβεία, νεότητα και χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών τόπων διαδικτύωσης

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Θεωρίες Προσωπικότητας (ΕΚΠΑ, 2006 -2010)
  • Συμβουλευτική Ψυχολογίας και Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2011)
  • Συμβουλευτική ΑμΕΑ (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2007)
  • Ψυχοκοινωνικές Διαταραχές και Συμβουλευτική (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2006 -2010)
  • Συμβουλευτική & Προσανατολισμός στην Εκπαίδευση (MA in Education, ΑΣΠΑΙΤΕ ASPETE-University of Roehampton, London, 2008-2010)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Κουνενού, K. (2010). Συμβουλευτική & Θεραπεία Οικογένειας. Μοντέλα παρέμβασης, Νέοι τύποι οικογένειας, Οικογένεια-Εργασία. Αθήνα: Παπαζήση
  2. Koumoundourou,G., Kounenou, K., Siavara, E. (accepted for publication). Core Self-Evaluations, Career Decision Self-Efficacy, and Vocational Identity among Greek Adolescents. Journal of Career Development.
  3. Kounenou, K., Koutra, Aik., Katsiadrami, A., & Diakogianis, G. (in press/2011). An epidemiological study of university students’ mental health. Journal of College Student Development
  4. Koumoundourou, G., Tsaousis, I., & Kounenou, K. (in press/1st issue 2011). Parental influences on Greek adolescents career decision making difficulties: The mediating role of Core-Self Evaluations. Journal of Career Assessment.
  5. Tsamparli, A., & Kounenou, K. (2004). The Greek family system when a child has diabetes mellitus type . Acta Paediatrica, 12(93), 1646-53.
  6. Tsamparli, A., & Kounenou, K. (2004). Parent-child interaction in the context of a chronic disease. Australian & New Zealand Journal of Family Therapy, 25(2), 74-83.
  7. Kounenou, K. (2010). Children’s and adolescents’ career development: the family and parental impact. Proceedings of the Conference Kultura Pedagogiczna Wspolczesnej Rodjny (The pedagogical Culture in contemporary family), PWSZ, Glogow 2010, p. 99-104, Poland.
  8. Kounenou, K., Koumoundourou, G., & Makri-Botsari, E. (2010).The Greek school career counselors competencies and burnout syndrome. Procedia. Social & Behavioral Sciences Journal 2(2), 1890-1895. Elsevier, WCES-2010.
  9. Kounenou, K. (2010).Exploration of the relationship among drug use & alcohol drinking, entertainment activities, and self-esteem in Greek university students. Procedia. Social & Behavioral Sciences Journal, 2(2), 1906-1910. Elsevier, WCES-2010.
  10. Κounenou, K., Koutra, K., (2008). Self-esteem & academic achievement in university students. Electronic Proceedings of the 2007 Fedora-Psyche Conference in Crete, Rethymnon
  11. Κounenou, K., Koutra, K., Katsiadrami, A., & Diakogiannis, G. (2007). Anxiety and psychosomatic problems in University students. In P. Roussi, E. Vassilaki, K. Kaniasty & J.P. Barker (Eds.), Electronic Proceedings of the 27th Conference of the STAR Society, 13-15 July 2006, University of Crete, Rethymnon (p. 82-89). Available at http://www.star-society.org/
  12. Kounenou, K., Athanasopoulou, V., & Papadaki, E. (2005). The drop-out phenomenon in Greece. In G. Rott, C. Fingueiredo Dias, J-P. Broonen (Eds), Cognition, Motivation and Emotion : Dynamics in the Academic Environment (p.122-132). Fedora Psyche Conference in Lisbon, 2002. Fedora-Louvain-la-Neuve. Available at: http://elpub/bib/Uni-wuppertal.de/edocs/dokumente/zsb/fedora/conf2002/fedora02.pdf
  13. Broonen, J-P & Kounenou, K. (2002). Psychological models to explain/ predict first year students’ success. Proceedings of 7th Fedora Conference (p.p. 99-102), «Fit for the future», Edinburgh, 26-29 August 2000
  14. Κουνενού , Κ. & Κούτρα Αικ. (2008). Διερεύνηση της συναισθηματικής έκφρασης στους φοιτητές: Διαφοροποίηση σε σχέση με το φύλο. Τετράδια Ψυχιατρικής, Τεύχος Ψυχολογία, 101, 114-123.
  15. Τσαμπαρλή, A., & Κουνενού, K. (2003). Ο ρόλος της σχέσης μητέρας-παιδιού στις δυσκολίες ρύθμισης του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 στο παιδί. Παιδί και Έφηβος: Ψυχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία, 5(1), 37-52.
  16. Κουνενού, Κ., & Κατσιαδράμη, Α. (2006). Η θυματοποίηση ως παράγοντας της σχέσης: μια περίπτωση κακοποίησης. Στο M. Μαλικιώση-Λοϊζου, Δ. Σιδηροπούλου-Δημακάκου, & Γ. Κλεφτάρας (Επιμ. Έκδ.), Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στις Γυναίκες (σς. 255-270). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  17. Κούτρα, Αικ, Κουνενού, Κ., Κατσιαδράμη, Α., & Διακογιάννης, Γ. (υπό έκδοση). Συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα: σύγκριση και αξιολόγηση. Κλινική Ψυχολογία-Ψυχολογία της Υγείας: Έρευνα & Πράξη. Αθήνα: Παπαζήση.