Text Size

Καλωσορίσατε στην Ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Ιστοσελίδα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή του Τμήματος, την αποστολή και τους στόχους του. Επίσης παρέχει πληροφορίες για τους φοιτητές, τα προγράμματα σπουδών και τα προσφερόμενα μαθήματα, τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του προσωπικού και τις δυνατότητες συνεργασίας.

Κασιμάτη Αικατερίνη

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας

Σπουδές

  • 1975-1980 Τμήμα Μαθηματικό, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1986-1992 Ειδική μεταπτυχιακή υπότροφος (Ε.Μ.Υ.), Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1990-1994 Διδακτορικό δίπλωμα, Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις, αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης, Διδακτική Μαθηματικών.
  • Επιμόρφωση στελεχών Εκπαίδευσης, εκπαίδευση εκπαιδευτών, Επιμόρφωση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, στις γνωστικές περιοχές «Σύγχρονες διδακτικές Κατευθύνσεις», «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική-διδακτική διαδικασία», « Εκπαιδευτική Αξιολόγηση», «Διδακτική Μαθηματικών»
  • Υλοποίηση επιμορφωτικών-ερευνητικών προγραμμάτων στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικό Έργο

  • “Εκπαιδευτική Αξιολόγηση”, «Διδακτική Μεθοδολογία», «Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων» (ΤΤΕ-ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ,2002-)
  • “Αξιολόγηση” “Μέθοδοι Διδασκαλίας” Εποπτεία Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ- ΠΑ.ΤΕ.Σ της ΣΕΛΕΤΕ 1997-2002)
  • «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου» (ΠΜΣ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2004-2008)
  • «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση» (ΠΜΣ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2005-2009)
  • “Διδασκαλία και Μάθηση» «Διεθνείς Προοπτικές Επαγγελματικής Πρακτικής στην Εκπαίδευση» (« ΜΑ in Education» ΑΣΠΑΙΤΕ –Roehampton, 2009-)
  • "Προμαθηματικές έννοιες στο Νηπιαγωγείο" ( Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2000-2009)
  • «Θέματα ειδικής διδακτικής ΙΙΙ», «Παιδαγωγικά» " ( Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1994-1997)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Anastasios (Tasos) Barkatsas , Katerina Kasimatis , Vasilis Gialamas (2008) Learning secondary mathematics with technology: Exploring the complex interrelationship between students’ attitudes, engagement, gender and achievement. Computers and Education 52, 2009, pp. 562-570
  2. Vasilis Gialamas,Anastasios (Tasos) Barkatsas,Katerina Kasimatis (2008). Secondary students’ views regarding the use of computers in mathematics learning: Exploring the engagement-gender-achievement nexus. In W.C.Yang,M. Majweski T.De Alwis & K. Khairiree (Eds). Enhancing Understanding and constructing Knowledge in Mathematics with Technology, Proceedings of the Thirteen Asian Technology Conference in Mathematics. Bangkok, Thailand: Suan Shunanda Rajabhat University.
  3. Tsiros Χ., Kasimati Κ. (2009). Educating the adult educator: a tool f self-assessment of quality of is educational work and detection of his instructive skills . In Educating the adult educator: Quality provision and assessment in Europe ESREA|ReNAdET e-Book Conference Proceedings (code number ED5084750).
  4. Barkatsas A., Gialamas V., Karageorgos D. & Kasimatis K. (1998). Students' Mathematics performance and their Attitude towards the Learning of Mathematics: An Attempt to explore their relationship”. Nordic Studies in Mathematics Education, 6 (1), 23-45. 
  5. Κασιμάτη Κατερίνα (2005). H επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις αρχές της θεωρίας κατασκευής της γνώσης (constructivism) με στόχο τη δόμηση της κοινωνίας της γνώσης. Ευκλείδης γ’, 63, 90-102.
  6. Κασιμάτη Κατερίνα (2006). H δόμηση των πρώτων μαθηματικών εννοιών μέσω της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο,49,98-107